Teknoloji çağı ile alakalı yazılarımı mutlaka okumuşsunuzdur. Yazılarımda dile getirdiğim gibi artısı ve eksisi olan teknoloji çağında D-smart gibi bir kurumun abonelerinin interneti kullanmadan almasını bildiği kullanım bedelinin hakkını vermeyen şirketlerde ortalığı sarmış durumda. Kullanım bedeline de açıklık getirmek istiyorum anlamayanlar için. D-smart firmasında abone hizmet bedeli faturası ayın 1.ci gününde oluşturulmakta. Siz ayın 28.de de abone olsanız bulunduğunuz ayın 1 aylık kullanım bedelini almaktadır.
Peki Neden D-Smart ve Smile ADSL den Bahsediyorum ?
Yaşadığım sıkıntıları dile getirmek ve bu yazıyı okuyan kişilerin Smile ADSL ye abone olup, paralarıyla rezil olmamaları içindir. Farklı bir internet sağlayıcı firmayla da çalışmıyorum, prim filanda almıyorum. Uzun zamandır Smile ADSL abonesiyim. Kaç defa da sözleşmeyi iptal ettirmek istememe rağmen şuraya faks çekeceksin, kimlik fotokopini göndereceksin, adrese dilekçe göndereceksin, şunu yapacaksın, bunu yapacaksın, yakamı kurtaramadım. En son ki olayımda hız problemi yaşamaktaydım ve şuanda halende yaşamaktayım. Bu yazıyı yazmak için sayfayı açmam yarım saatimi aldı.  1 hafta önce müşteri hizmetlerini aradım tam 46 dakika müşteri hizmetlerine bağlanamadım. Hatta öyle bekledim ve hala cevap vermediler. Resmini de ekleyeyim görmeniz açısından.
Öncesinde denemediğim modem, laptop vs. bütün olasılıkları düşünerek, sorun benden kaynaklı olabilir düşüncesiyle bütün denemelerimi yaptıktan sonra müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalıştım. 35 dakika civarındayken de facebook hesabımda paylaşmıştım. Facebook hesabım, Twitter hesabıma bağlı olduğundan, Twitter üzerinden yazımı nasıl gördüler bilmiyorum ama mesaj göndermişler yardımcı olalım şeklinde. Sonra numaramı verdim beni aradılar. Modeme yükleme yaptılar, hızımı ayarlamaya çalıştılar ve o anlık düzeldi. Yarım saat sonra yine aynı sorun, tekrar aradım. Meşhur arıza kayıtlarından oluşturdular ve 1 gün sonra beni aradılar. Sistemlerde güncelleme olmuş ve hesabımın askıda kaldığını dile getirdiler. Israrla üstüne bastırak bu sorun tekrar oluşacak mı ? diye soru yöneltim ve artık sorun olmaz dediler. 1 saat sürmedi net yine aynı.
Arkadaşlar ben gurbetteyim, ayrıca internet üzerinden radyo programcılığı yapmaktayım, bunun dışında sevdiklerimle, arkadaşlarımla net üzerinden görüşme sağlıyorum. Telefonla görüşme yapmaya kalksam vakitler yetmez. O nedenle benim için net burada kıymetli. Bu durum psikolojik olarak çökertti beni. Defalarca aradım en sonunda müşteri hizmetlerine beni bir üst yetkilisine bağlamasını rica ettim. 15 ila 20 dakika sonra dönüş yapılır size dediler ve görüşmeyi sonlandırdım. 1 saat geçti arayan soran yok. İnternet üzerinde işlerim var yapamıyorum. Web tasarım yapacağım işlerim hep yarım kaldı. Google adresine giriş yapmak istiyorum 30 dakika sürüyor açması. Tekrar aradım müşteri hizmetlerine üst yetkiliye bağlamasını rica ediyorum. Bağlayamam ben not düşerim diyor. Daha önceden tecrübeli olduğumdan dolayı bağlama imkanının olduğunu biliyorum. 1 saat öncede not düşmüşlerdi ama kimse aramadı ve benim nete girmem gerektiğini söyledim bayan ya dadaştı yada gakkoştu herhalde inatçı çıktı. Nuh dedi Peygamber demedi tabiri caizse. Ve ben hala hız problemi yaşamaktayım ve kullanmadığım hizmetin boş yere parasını ödemekteyim. Tabi herkesin kendi bileceği bir şey istediği yerden abonelik yaptırabilir. Bunları yazmamdaki amaç yaşadıklarımı görmeniz ve sadece internet  değil her ne konuda olursa olsun yaşayanlardan tecrübe kazanmanız ve ona göre davranmanız içindir.
Para kazanmak kolay değil. O nedenle bir hizmete ücret ödüyorsanız, fazlasını değil hakkınız olanı alın. Alamıyorsanız da almak için mücadele verin, paranızla rezil olmayın. Tüketici Haklarına da şikayette bulunacağım fakat hızdan dolayı bir türlü giriş yapamıyorum. D-Smart abonesi parasıyla rezil olan kişi diyorum ve Ocak 6 ta benim sözleşmem bitecek, D-smart & Smile ADSL den kurtulacağım darısı benimle aynı kaderi paylaşanların başına. Selam ve dua ile….
(NOT: Üstteki resmi yüklemem 42 dakikayı aldı)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top